Munka

 2011.08.15. 21:44

Elegem van a hülye főnökömből. Irigy, mert van pasim, mert elrendeződött az életem, mert a pasi elvisz a világ másik felére nyaralni, amire én fizetésnélküli szabit kértem, és kaptam, ami neki eddig sose jutott eszébe. A legrosszabb, hogy mindig este hív fel, közli hosszas monológ után, hogy megint küldtek valami statisztikát, amiben én persze hátul vagyok, mert táppénzen voltam, és mert most elmegyek szabira. Tudom, hogy megint ki fognak rúgni embereket, de ha engem akarnak, mondják meg, de ne szemétkedjenek és ne lebegtessenek, mert ezt nehezen bírom. Egyébként meg, ha kiraknak, az a sors keze, hogy elég volt ebből. A vicc az, hogy most kezdtem igazán mindent beleadni. Persze, még nem rúgtak ki, még nekem is lesz hozzá egy-két szavam. Csak ma megint rosszul fogok aludni. De már csakazértsem fogok inni. Annyit nem érdemel ez a hülye nő.

mindenesetre minden maradék pénzem félrerakom nehezebb napokra. Mert jöhet a hét sovány év, csak hol van a hét gazdag? Még csak másfél éve, hogy elváltam, és kiléptem abból a lehúzástömegből, ami ott volt. Még mindig csak albérletre telik, amivel kapcsolatban ráadásul ma derült ki, hogy lehet, hogy felmondják a tanév végén. Még jó, hogy ezt sikerült velük elfogadtatni. Épp most akartam feldísziteni kicsit a lakást. R biztos ki fog akadni, hogy minek költök bármit is erre a helyre, ha úgyis menni kell. A fene essen az egészbe!

A bejegyzés trackback címe:

https://kekblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr223156510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szami78 2011.08.16. 13:16:28

Na, remélem, ma már jobb a kedved és tudtál aludni is. Voltam már így párszor. De a legjobb, amit tehetsz, ha nem kapaszkodsz, nem görcsölsz. Ha kirúgnak, engedd el és nem biztos, hogy azzal a hét szűk esztendő jön. Lehet, hogy ez a belépő a hét gazdaghoz. Sosem tudhatod... :) Puszillak!

Hanga0704 2011.08.19. 10:11:07

Hahó! Olyan dolgokkal dizájnolj, ami mozdítható, és máshol is használható :) Fények (jól elhelyezett csiptetős lámpák, képmegvilágítók, hangulati lámpák ilyen-olyan helyeken), és textíliák... Hm?
Remélem, jobban vagy, szar ez a lebegtetés tényleg...
süti beállítások módosítása