Növő Hold

 2011.08.10. 00:25

Azt mondta az én drgága párom a múltkor, hogy azért vagyunk olyan fáradtak, mert a rákok a Holdtól függnek, és az akkor fogyott. Nem tudom, most nő-e vagy dagad, de én egyre jobban érzem magam a bőrömben. Csináltam egy kis számvetést, és a következőkre jöttem rá. A felsorolás sorrendje nem érdekes. Egyébként ez kicsit olyan, mintha Szami újévi fogadalom kérésére válaszolnék.

1. Bármennyire is nem a mienk a lakás, ki fogom csinosítani, és mindent megteszek azért, hogy otthonosabb legyen.

2. Felháborító, hogy nem tudok a műtött lábammal két lépcsőfok magasra fellépni. Amikor a gyerek megnézi a közeli sportcentrumot, én is be fogok iratkozni valami kondira.

3. Hiányzik az életemből a játék. Olyan sportot fogok keresni, ahol van edzés/oktatás, és ugyanakkor játék. PL. tenisz. Csapatsport nem jó, mert az én időbeosztásommal nem lehet még 10 embert szívatni.

4. Kitöltöttem egy tesztet, és meglepő módon kihozta, hogy utálom a munkámat. De mivel bevezetnek egy komolyabb ellenőrző rendszert, nem fog beleférni, hogy a félállásaimat is csináljam. Ez furcsamód végre megnyugvással tölt el. Ezt viszont szeretném úgy csinálni, hogy több kedvem legyen benne. EGyébként azt hiszem, hogy önmagában az, hogy meghoztam a döntést, segített ennek a szakmának az elfogadásában. A pénzt, amit keresek, félre fogom tenni a nehéz napokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kekblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr433138563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szami78 2011.08.11. 14:27:21

Hé, lemaradt a vége! :)
Amúgy ebben a Hold dologban lehet valami, mert most éppen növekszik: szombaton lesz telihold. :D

Kek 2011.08.14. 21:28:57

nem tudom, hová lett a vége. majd megpróbálom összeszedni, mi volt mág.
süti beállítások módosítása